Hejsan! Nu tänkte jag för en gångs skull skriva ett inlägg om MSP… De har ju bytt bakgrund nu så här till hösten, och jag tycker faktiskt att den är riktigt fin. En skog med fina träd… Jag antar att det är för att jag tycker om hösten med alla fina färger på träden. Jag har faktiskt gjort en fin tavelram (eller något liknande) med hjälp av höstlöv idag, jag kanske lägger upp en bild här sen. Jag var också i klädaffären (på MSP) och tittade lite på de nya kläderna till temat, det är ju något slags hösttema nu men i alla fall, gjorde en fin look som jag funderar på att köpa. Om jag bara hade råd… Jag passade på att göra klart del 9 i min serie ”Bara vara vänner?” idag också, så den får ni gärna titta på. Om ni undrar varför jag är hemma så är det för att jag är sjuk, har varit förkyld och har haft feber lite av och till. Jag har ju inte suttit inne vid datorn hela dagen så det var i princip allt jag hann med när jag var inne, kanske att jag loggar in en stund på kvällen men det är tveksamt. Jag har också varit ute med mina kaniner idag, släppte ut dem en stund i vår ”hage” i trädgården. Hehe, så gick det med idén om att skriva om MSP, men det är ju svårt att bara skriva om det när det händer annat i verkligheten också…

fin bakgrund

 

ny höstlook

 

laggande meny

 

Har märkt att min dator blivit väldigt seg på sistone, fast bättre det än att skärmen inte fungerar. Jag bad pappa om en ny datorskärm, fick en skärm, nya högtalare och nytt grafikkort😛 Och tangentbordet är också bytt… Inget av det var helt nytt, men vi hade lite extra saker hemma…. Grafikkortet var det jag hade förut, innan vi bytte moderkort. Skärmen hör till en av pappas datorer som han inte använder för tillfället, och högtalarna… Ja jag vet inte, men vi har haft dem länge. Jaja, ha det bra!