Idag, 20/8, startade skolan efter 10 veckors härlig ledighet. Det innebär att jag är hemma nu, och kanske kommer hinna logga in på msp lite oftare, men det innebär också att jag får nya läxor, som gör att jag kanske inte hinner logga in alls. Hur det blir med den saken får vi se, men jag kommer inte sluta helt i alla fall. Förhoppningsvis får vi inte så mycket läxor och arbeten att göra hemma, men eftersom att det är ett nytt läsår har kraven på oss elever i klassen höjts, och det känns troligt att jag kommer få fullt upp. Jag hoppas i alla fall att jag hinner blogga, vilket jag inte gjort särskilt flitigt under sommaren. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering här på bloggen, men jag har inte riktigt hunnit skriva så mycket. I helgen kommer jag förhoppningsvis lägga upp ett kul inlägg, med fina bilder på mina djur!
Många visste nog inte att jag hade några djur, vilket inte är så konstigt. Vi köpte dem nyligen.😛

Igår hade jag besök av en av mina klasskompisar, och vi gjorde fina kort med paljetter och lite annat. Kanske dyker det upp bilder på de med, när vi är klara med det vi håller på med just nu.

Nu har jag nog inte så mycket mer att säga, fast än jag känner att jag skulle vilja skriva något mer. Ha det bra!