Nu sitter jag i bilen påväg från Muskö till skövde, eller till ett ställe i närheten av skövde. Jag har varit hos min klasskompis på Muskö i 4 dagar, och vi har haft det lugnt och skönt. Vi har bland annat badat, hoppat studsmatta, plockat smultron och plockat kantareller! Vi har sett en del olika fåglar också, bland annat tre hägrar. Och så har vi gosat med deras söta kaniner!😀

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Jag och min kompis bodde i ”gäststugan”, den lilla stugan brevid det stora huset, som numera bebos av min kompis och hennes lillasyster. Jag har haft jättekul och trivs bra på Muskö, och förhoppningsvis får jag komma tillbaka dit efter seglingssemestern. Dessutom kommer vi antagligen lägga till vid bryggan när vi kommer med båt, så minst en gång till kommer vi dit i sommar.
Nu sitter jag som sagt i bilen, och jag blir antagligen kvar här i minst en och en halv timma till. Ha det bra, kanske skriver jag något om vårt kommande äventyr om några dagar.🙂