Jaja, jag skriver väl här då… det är ju här ni läser😛 funderar nog på att skapa en ny blogg och där slå ihop båda mina nuvarande bloggar, kanske låter lite onödigt men redan från början funderade jag på blogg.se istället för WordPress. Tyvärr finns det en viss åldersgräns där och den respekterar jag, så jag får vänta några år… Men det var inte det jag ville skriva om utan helgens skidresa! Har aldrig riktigt tyckt att det varit sådär jättekul att åka utförsskidor eller slalom, men efter skidlektionen jag fick har min teknik förbättrats avsevärt och det har blivit mycket roligare! Jag och pappa tog tåget till Järvsö, det ligger i Hälsingland, ca 3 1/2 timme på tåg +taxi till och från stationen hemifrån mig. Men det är otroligt fint där och alla var så vänliga och hjälpsamma, där trivdes jag riktigt bra. Vi bodde på hotel Järvsöbaden, ett mysigt litet hotel som jag verkligen kan rekommendera! Men jag vill varna er då, det ligger på fel sida om skidbacken så gör inte samma misstag som vi och försök gå dit! När vi kom fran till backen och inte kunde hitta skiduthyrningen frågade vi några, och fick reda på att vi var på fel sida😛 Men det gick bra, vi fick åka sittlift upp och snöskoter ner, det var jättekul😀

image

Jag kan berätta mer sen, och den här gången har jag mååånga bilder! God natt, sov gott! ♥