Hej! Tyckte att det var dags att skriva lite igen nu, hinner inte göra det så ofta nu på grund av alla läxor och sådant… Men i helgen kommer det kanske lite nya bilder, jag och pappa ska försöka komma iväg till skidbacken nu i helgen.. Om drygt en vecka bär det av till Romme med klassen och föräldrar, eller rättare sagt med klasserna😛 Alla klasser i min årskurs har blivit inbjudna till att följa med. Det är inget som sker på skoltid utan det är bara en dagsresa som en av föräldrarna i klassen ordnat. Så därifrån ska jag väl få med lite bilder i alla fall😛 Vad gäller MSP så försöker jag vara inne lite oftare nu, vill få klart en film också som ska in nästa fredag (passande med skidtema just när jag ska iväg och åka skidor :P). Ni får för övrigt gärna titta på min serie ”Bara vara vänner?” om ni vill, hittills har 14/20 sett del 3. Men ha det bra nu!😀