Hej på er! Har haft lite trassel med internetanslutningen, så jag har inte kunnat skriva så mycket och inte kunnat logga in på MSP för den delen heller. Men jag är klar med min ljusstake nu, ska försöka mig på att blanda ihop lite trolldeg också så får vi se vad det blir för julklappar av det😛 Har också hittat ett annat pysseltips, så jag ska se om jag lyckas göra några små domherrar av garn, det skulle kanske också passa bra som julklapp. Om de inte vill stanna kvar i vår egen gran, förstås😛 Sen ska jag fråga pappa om han kan titta lite på min dator och se om han kan fixa till så att jag kan använda den igen, han har lyckats förut så det kanske går. I så fall ska jag passa på att byta ut headern på bloggen mot en annan, som jag fixat lite med under veckan.  Och igår var det skolavslutning så idag är första lediga dagen på jullovet, det var ju skönt att jorden inte gick under i natt😀 men det trodde jag egentligen aldrig på, så jag har inte direkt oroat mig. Sen får vi se vad jag hittar på under lovet, jag och pappa ska leta lite i affärerna och se om vi hittar några turskidor till mig, pappa har redan minst ett par så då kanske vi ger oss ut någon dag. För er som inte vet vad turskidor är, så är det inte ett par skidor som man får tur med😛 Ungefär som längdskidor, fast längdskidor är gjorda för att åka i redan färdiga spår. Turskidor är lite bredare och är bättre om man vill åka någonstans där det inte finns färdiga spår redan.

Men nu måste jag strax sätta igång med trolldegen tror jag, åtminstone om jag vill bli färdig innan maten. Jag ska visa alla mina fina små julklappar här snart, ja det vill säga i morgon eller på söndag😛 Ha det bra!