Hejsan alla! Har inte hunnit skriva så mycket på sistone som ni antagligen märkt, och har inte hunnit logga in så mycket på MSP heller. Men under en vecka har jag försökt logga in varje dag, så kanske jag lyckas få en ”award” för att ha varit inne i 7 dagar i rad…😛 Vet inte riktigt vad jag tycker om dem egentligen men lite kul är det. Mitt lilla projekt misslyckades men jag har nu börjat på några nya. Håller bland annat på att virkar något som kanske blir en kudde eller något liknande, och pysslar lite med en ljusstake som någon ska få i julklapp. Men anledningen till att jag inte hunnit logga in är att det börjar dra sig mot slutet av terminen och då kommer en massa prov i skolan som jag måste plugga till… Lyckades klara av sista provet för terminen idag faktiskt, ett kemiprov som jag antagligen inte kommer få jättehögt betyg av😛 Hade franskaprov i tisdags och matteprov i måndags också, så det har varit fullt upp med den saken. Idag är det ju lucia också, men det känns lite knasigt för att klassen igår var i kyrkan och tittade på 9:ornas luciatåg, eftersom att kyrkan redan var uppbokad hela dagen idag…😛 Men glad lucia, om man nu kan säga så…😀