Hurra, nu äntligen har snön lagt sig ordentligt! Redan för några dagar sedan började snön falla, och nu ligger ett meterdjupt snötäcke och väntar utanför dörren. Blir dock lite sur för att kameran vägrar föra över bilderna till datorn… Men men, det har ju hänt förut så jag är lite van vid det. Men jag räknade inte med det problemet nu när kameran är tillbaka från verkstaden, något knas med batteriet krånglade till det mesta jag försökte göra och tänkte att det kanske hörde ihop på något vis, men nej tydligen inte. Det blir ju inte bättre precis för att jag dragit på mig något virus, har haft feber några dagar nu och lite problem med hosta och snuva. Tveksamt om jag ska till skolan imorgon eller inte, men om inte så kommer jag nog tillbringa ännu en dag med Sims 2 och MSP. Men jag har lite projekt på gång som jag kanske kommer starta med i morgon om jag håller mig hemma, jag får se upp bara så att det inte blir alldeles för mycket färger… Men mer om det får ni veta när det är klart, eller imorgon. Kan bara hoppas på att vi slipper fler strömavbrott nu, ett i måndags, ett strömavbrott igår kväll, onsdag, och ett kort tidigare idag. Det bådar inte gott, men vi får hoppas på det bästa. Ha det bra!🙂