Hejhej, här sitter jag mitt i natten och skriver… Ska strax gå och sova men tänkte logga in lite på MSP och snurra hjulet, eftersom att jag inte kommer hinna göra det i morgon. Men jag har funderat ännu mer på om MSP verkligen är rätt spel för mig, kanske att det blir så att jag slutar. Och om jag slutar någon gång, så kommer ingen att få ta över min gubbe. Men det  blir svårt för mig att sluta, eftersom att jag nästan har en av mina bästa vänner på MSP. Jag vill bara berätta det, och jag hoppas att den det gäller förstår att det är den det handlar om, eftersom jag inte vill nämna någon speciell person vid namn här… På senaste tiden har vi inte pratat så mycket, men förut kunde vi prata väldigt mycket så fort båda var inloggade. Att hon är flera år äldre än mig spelar ingen roll, det ger mig bara mer respekt för henne…  Hon är en person som jag tycker om, vi har dessutom väldigt lika åsikter om saker och ting, och vi har i princip samma intressen också. Hon kanske tror att jag hittar på mycket, eftersom att jag alltid håller med… men allt jag sagt till henne har varit helt sannt. Och även om hon inte vet om det, så är det hon som har inspirerat mig till att över huvud taget skapa den här bloggen, och hon har fått mig att inse vad jag verkligen älskar att göra… Utan henne skulle jag kanske vara en annan person, jag vet inte… Och trots allt det, så har vi aldrig setts i verkligheten. Jag hoppas att du förstår att det är dig det handlar om, om du läser det här, och även om du inte visste vad jag tyckte om dig förut, så hoppas jag att du förstår att du trots allt varit en viktig person i mitt liv. Och jag menar det verkligen. ♥

Om du fortfarande inte är säker på om det är dig jag menar, så en liten ledtråd: Vi verkar ha exakt samma favoritfärg, i alla fall på MSP…♥

Men natti natti, nu måste jag verkligen sova! Vi hörs, alla underbara människor som tagit er tid att läsa det här!🙂