Suck. Det verkar vara stört omöjligt att kunna logga in på MSP utan att få frågor om autos och presenter. Och en del missförstånd kan man nästan räkna med, eftersom att vissa verkar uppfatta ”Nej, tyvärr” som elakt… Jaja, sånt är livet, kan man tycka. Men jag har ändå lite svårt att acceptera att det är så det är. Men jag får medge att jag gillar de som ber snällt mer än de som bara kräver autos;

 

 

 

 

 

 

Och så alla dessa presenter och hälsningar, även det är det en del tjat om…

 

 

 

 

 

 

-Nej tyvärr, jag har inga diamonds…

 

 

 

 

 

 

 

-Jag blir inte jätteglad över att få höra att jag är en diva, det kanske du förstår.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Aldrig varit? Nehe, du kanske inte kommer ihåg när vi snackade varje gång vi såg varandra… Men det är inte min mening att vara elak! Jag kan bara inte ge presenter till alla, och jag vill ännu mindre ge presenter till de som verkligen tjatar om det. Men jag hoppas att ni förstår att jag det inte är min mening att vara elak, och det är absolut inte så jag skulle vilja att andra uppfattar mig…

 

 

 

 

 

 

 

Det finns väldigt många som är snälla på MSP, väldigt många som jag inte har något som helst emot… Och så finns det vissa, som kan göra mig besviken, irriterad, och till och med ledsen. Om ni uppfattar mig som elak och egoistisk så är inte det någonting jag kan göra något åt, men det är inte min mening att vara så. Fortsätter det med elaka kommentarer och en väldig massa tjat så kanske jag slutar, men första åtgärden kommer bli att rensa vänlistan. Jag kommer antagligen ta bort alla som jag inte ”känner”, dvs alla jag inte chattat med någon gång och aldrig träffat i t.ex chattrum. De enda som jag kommer ha kvar på listan är de jag verkligen kan kalla för Vänner. Jag gör inte det här för att vara elak, utan jag vill bara slippa nedlåtande kommentarer och meddelanden, och slippa allt detta tjat om presenter och autografer. Om ni vill ha kvar mig som vän och aldrig pratat med mig det minsta, så kan ni kanske visa det? Kanske säga hej, snacka lite? De som inte längre är mina vänner om ett tag kan alltid försöka vinna tillbaka mig som vän genom att snacka lite, och alla andra, som inte är mina vänner just nu, er kan jag bli vän med på samma villkor, att ni kommer och snackar lite och inte tjatar om presenter. Det var allt jag har och säga för stunden, blev väldigt negativ nyss men det verkade behövas… Vi hörs senare!🙂