Nu sitter jag här och har nyss kommit in efter att ha varit ute och fotat lite. Det märks att det börjar bli höst, det var faktiskt lite kyligt ute idag. Tänkte lägga upp bilderna här, men nu är det så att jag sitter här utan sladden, USB-sladden har spårlöst försvunnit o.o Jag ska försöka låna mammas dator och föra över bilderna till min USB-sticka, detta för att mammas dator kan läsa av minneskortet eller något sådant, i alla fall så kan jag föra över bilderna från kameran till datorn utan sladd om jag gör på det sättet. Jag tänkte passa på att berätta vad som händer hemma hos mig just nu. Jo, nu är både mamma och pappa i full gång med att göra äppelmos, första satsen för i år. Senare idag ska jag koka äppelkräm, och jag ska försöka övertala mamma om att vi ska göra äppelsaft i år, vilket vi inte gjorde förra året trots att vi hade bestämt oss för att göra det. Jag har en hel del städning att göra här hemma, efter en fest jag och min bästa vän hade för ett tag sedan, och jag har en del läxor att göra, men får jag tid över ska jag nog börja fundera på hur min nya header till bloggen ska se ut. Tänkte göra en lite mer höst-aktig nu, det känns som att det börjar bli dags för det. Bilderna kommer förhoppningsvis också upp här idag, om jag hinner med det.