Hej på er, nu skäms jag nästan lite för att jag inte skrivit någonting på länge här. Men jag har haft fullt upp nu med skolan, och lite tid vill man ju hinna spendera med vännerna också. Dessutom var jag och familjen i Tyskland förra helgen, det var väldigt kul trots att vi inte gjorde en väldig massa olika saker😛 Fick tyvärr inte med mig kameran utan den blev kvar hemma på laddning över helgen, så nu är den i alla fall fulladdad. Tänkte försöka ta mig ut och fotografera lite imorgon om vädret tillåter det, jag har helt enkelt inte hunnit med det på  senaste tiden. Nu börjar i alla fall träden skifta färg från grönt till lite gul-och rödaktigt, åtminstone lite här och där kan man nu hitta de vackraste av färger. Idag passade solen på att komma fram en liten, liten stund, för att sedan åter gömma sig bakom regnfyllda moln, så jag kan inte säga att det har varit toppenväder här precis. Men samtidigt känns det skönt att slippa solens stekande hetta, och luften blir på något sätt klarare när det regnar. Men nog om det nu, och över till MSP. Idag tog jag mig tid att logga in ett tag, men tidigare har ni nog inte sätt mig på ett tag. Det är ju som sagt för att jag varit så upptagen med annan, men vissa verkar tro att jag har slutat bara för att jag inte är inne så ofta, och jag kan meddela att så är det inte. Och jag ger fortfarande inte presenter bara för att någon frågar, det har jag sagt många gånger men vissa verkar inte bry sig om det. En annan sak som dykt upp mer på senare tid är frågor om Skype, msn och fb (Facebook), många på MSP undrar om jag har det ena eller det andra och undrar även om vi kan bli vänner, men NEJ jag blir bara vänner med de jag känner i verkligheten på sådana ställen. Då vet ni det, men nu orkar jag inte skriva mer, sent som, jag vet inte vad, är det nu också, så god natt och sov gott, ni som inte redan somnat.😀