Hej där! Nu måste jag nog säga att hösten är på väg, de senaste dagarna har det regnat i stort sätt oavbrutet. Men idag har det varit mestadels uppehåll så jag tog och cyklade ner till affären. Efter maten ska jag baka, men exakt vad det blir får ni se sen. Och så några rader om MSP. Jag kan inte säga att jag gillar förändringarna de gjort, jag vet att många håller med men många gillar det också. Hela utseendet på sidan har förändrats, och även många enskilda funktioner. Ta t.ex. de här Arkad-spelen, vad har det med MSP att göra? Men många gillar dem och det är ju bra. Kanske ett sätt att försöka få fler att tycka att MSP är kul, inte vet jag. Jag har också upptäckt att gubbarna som är på startsidan och gör animeringar när man ska logga in, är vinnarna från föregående look-tävlingar. Lite kul kanske, att få vara på startsidan är inte så dumt ändå. Det var allt jag hade att säga, så tack för mig, vi hörs!🙂