Hej igen! Idag har vi haft fint väder här hos oss, jag har tillbringat nästan hela dagen ute med grannen, utom när jag och mamma cyklade och handlade förstås😛 Senare på kvällen blev det i alla fall så att jag loggade in en stund på MSP trots allt, är inne lite mer nu än för ett tag sedan. Jag tycker visserligen fortfarande att det blivit alltmer likt en tävling om vem som är bäst eller högst level, men jag känner att jag kanske ändå kan stå ut med det ett tag. När jag loggade in idag hade jag fått en massa meddelanden, och de flesta var från mina ”vänner” som inte längre var  mina ”vänner”. Igår satt jag nämligen och rensade hela vänlistan, så jag gick från över 400 vänner till 99 vänner. Kanske tar bort ännu fler, eftersom att jag bara vill ha vänner som jag verkligen chattar med och som bryr sig om personen bakom dator-skärmen och inte bara hur MSP-gubben ser ut. Så ni som undrar varför jag tog bort er från min vänlista, jag hoppas att ni fått svar här nu. Jag kommer nog vara inne lite på MSP i veckan, men mer blir det nog framåt hösten och vintern när vädret är lite halvrisigt. Nu så här på sommaren, med bara drygt tre veckor kvar till skolstart, vill jag gärna försöka ta vara på sommarens glada dagar och vara ute så mycket jag kan.

I onsdags var vi ute på ett litet äventyr också, jag, mamma och pappa åkte ut en sväng till Muskö. En av mina vänner har ett sommarställe där, så vi hälsade på dem en stund. Det är verkligen fantastisk natur där, som på de flesta skärgårdsöar. Men nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, så vi ses någon annan dag.🙂