Hejsan allihopa! Har inte gjort så mycket på sistone, de senaste dagarna har dessutom varit väldigt varma, nästan för varma för min smak. Hade i alla fall vattenspridaren igång ett tag idag med grannen, så vi passade på att svalka av oss lite i den stekande hettan😛 Men utöver det så har jag inte gjort så mycket, utom att jag har varit inne lite på datorn och spelat spel. Har alltmer börjat tröttna på MSP, nu känns det mer som en tävling om vem som är finast, högst nivå mm. Jag tror inte att jag kommer sluta, men helt säker kan man ju aldrig vara och nu lutar jag mer och mer åt att ta en liten paus. Dels av den anledningen som jag sa nyss, men också för att det nu är sommar och jag vill passa på att ta vara på tiden och vara ute mera. Ska försöka ta en del foton också som jag kanske lägger upp här sen. Men just nu sitter jag mest och funderar på vad jag ska hitta på, det finns ju alltid något som behöver göras men det är inte alltid man kommer på vad det är😛 I morgon ska jag i alla fall åka iväg en sväng och titta på en större båt som mamma och pappa spanat in på blocket, den vi har nu är inte lite liten den… Det går inte längre att ha en så liten båt som vi har, jag är inte ett litet barn längre utan börjar bli så stor att jag nästan inte får plats framme i förpiken där jag sover. Men ni får väl ha det bra, och jag hoppas att ni fått en bra start på sommaren och önskar er en fortsatt glad sommar!🙂