Ja så är man hemma igen… Rätt skönt faktiskt efter knappt två veckors båtsemester men familjens segelbåt. Det är en relativt liten segelbåt så nog blir det lite trångt framme i förpiken, där jag sover. Men jag tänkte lite på det här med diamanter på MSP. Är det så bra egentligen? Det finns många som inte har råd att köpa saker till spelet för riktiga pengar och det finns en stor risk att dessa känner sig utanför skulle jag tro. Dessutom så känns det lite trist men appen de gjort tycker jag. Har spelat på den hos en kompis och det ända man kan göra är att chatta med vänner och spela ett spel i stort sätt. Man tjänar väldigt mycket fame på spelet och jag tycker att det är lite trist att det är så många förmåner för de som har lite mer pengar. Alla har inte råd att köpa den nyaste tekniken och ska de bara stå där utan fame när alla men Iphone och liknande bara levlar och levlar? Samma med diamanterna som finns nu, för de kan man ”köpa” fame och det är samma sak där. De som har lite ont om pengar i verkligheten får stå utan alla extra saker och får kämpa för att tjäna ihop sc och fame. Det tycker inte jag är rättvist och det håller nog de flesta med mig i. Men man får väl säga grattis till alla som har råd att köpa diamanter och så, och hoppas att ni får glädje av dem…