Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om hackarna, hehe sa ju att jag skulle logga ut med ovädret verkar ha dragit förbi. Men lite skumt är det ändå med de här hackarna. Och det blev ju inte precis bättre av en sådan här sak…

Jag blev ju inte precis bättre till mods om man säger så😛

Ville bara berätta det, men nej ovädret är kvar så jag ska väl ta och logga ut nu, ska roa mig med att packa lite också, ska åka iväg om ett tag och det känns bäst att ha packningen färdig innan man åker😛 Vill passa på att säga att så här på sommaren så kanske jag inte alltid har tillgång till en dator, men jag ska spendera sommaren med familjen så jag ska försöka låna mammas mobil då och då, så kanske jag kan lyckas skriva ett och annat inlägg ibland. Skriver kanske mer ikväll men det kan bli sista gången på ett tag som jag skriver från datorn, eftersom vi skulle åka iväg sen. Det är oklart när vi kommer hem, och det är inte ens bestämt riktigt när vi åker, men vi får se, och jag skriver lite om det sen i efterhand. Ha en glad sommar!