Har nu letat lite fakta och jag vet inte längre vad jag ska tro om hackarna på MSP. Många säger bara något i stil med ”Jag tror på det när jag sett dem” så jag tänkte lägga upp några bilder på de så kallade hackarna. De flesta är fejk, men de som är utan namn då? Vad ska man tro? Här är i alla fall bilderna, passade på att fotografera av skärmen när jag såg dem så…

Det kanske är lite många bilder, men jaja😛

Ja det var alla bilder, och som sagt jag vet inte vad jag ska tro egentligen. Man kan ju tycka att de här bilderna bevisar att de finns, men jag tror ändå att de flesta av ”hackarna” inte är riktiga. Men oavsett om de finns eller inte, så är det bara att ta det lugnt. Vi kan ju inte vara säkra på att de verkligen finns, även om mycket tyder på det. Ska försöka skriva lite mer om paddlingen sen, men ett oväder hindrar mig just nu. Har ingen större lust att sitta vid datorn när åskan mullrar utanför. Vi hörs, ha det bra!