Nu är jag tillbaka efter en veckas forspaddling, en härlig dag på Gröna lund, och några veckors pysslande och fixande i trädgården. Hade tänkt att lägga upp bilder från forspaddlingen för länge sedan, men sen kom det sig så att jag inte hann göra det. Det blev också så att jag bara har en bra bild från själva paddlingen, eftersom jag hade över 1500 bilder på kameran så jag bestämde mig för att rensa bort lite bilder på vägen dit. Detta tog tyvärr mycket batteri, så fast en kameran var fulladdad innan jag åkte så var den helt urladdad efter två bilder… Bilden togs i alla fall på vilodagen, en dag efter halva tiden när vi tog en paus från paddlandet. Under den dagen hann vi göra mycket saker, bland annat byggde vi en bastu. Ska skriva lite mer om paddlingen imorgon hoppas jag, och då även ladda upp bilden, för just nu ska jag logga in en stund på MSP igen, och se om det stämmer att det finns en, eller flera, hackare på MSP. Många saker tyder på att de finns, men det finns också många saker som tyder på att de inte finns. Skriver kanske mer om det också sen, vi ses (eller hörs…eller något…).🙂