Nu när det börjar bli sommar, så spenderar jag mycket tid utomhus och med mina vänner, så det blir inte så mycket tid över till bloggarna. Men jag tänkte som så, att jag, åtminstone över sommaren, slår ihop bloggarna till en. Så från och med nu så kommer det inte hända så mycket på blommaoblad.wordpress.com, men desto mer här. Det blir lätt så, att jag tänker att nu måste jag lägga upp de här bilderna på bloggen! Men just det, jag ska passa på att skriva lite på MSPPyssel också! Och så, istället för att ta tag i det ena eller det andra, så låter jag båda ligga och vänta till en annan gång. Det blir nog lättare om jag bara har en blogg att tänka på, men så är det ju här som alla läsare finns. Och så tycker jag att det blir roligare om jag kan lyckas lägga upp bilderna samma dag eller dagen efter att de är tagna.

Och så en liten sak om MSP. Varför sprida ut rykten om andra? Det leder bara till en massa missförstånd och andra tråkigheter. Och det är inte heller trevligt att se vad vissa pratar om i chattrumen. Sluta med alla snuskiga kommentarer och oschysta meningar. Snälla! Det är inte tillåtet att prata om sådant som sex. Kan inte alla respektera det bara?!? Och varför försöker folk använda svärord som hälsningsfraser? Det är verkligen inte kul! Nu är jag plötsligt väldigt negativ här, ursäkta, men jag blir så less på de som inte kan respektera reglerna på sidan.

Till sist vill jag bara påminna om att jag blir inte vän eller bästa vän med någon som jag inte vill bli vän med, och chansen att bli vän med mig bara minskar om ni tjatar. Försök heller inte med mutor. Jag blir inte bästis med någon bara för att den vill det, eller för att jag får en present. Försök acceptera det!