Dåliga nyheter för er som kommer till mitt rum för att klappa djur. Den senaste tiden har det varit mycket folk i mitt rum, väldigt mycket. Detta har gjort att jag allvarligt börjat fundera på att flytta ut djuren ett tag. Ni som inte har varit med om det, vet nog inte hur det känns att ha en massa folk i sitt rum, som dessutom hela tiden frågar om vi ska vara vänner. Men det är jobbigt att inte ens kunna ta hand om booniesarna ordentligt i sitt rum. Och jag har testat, det går lika bra att ta hand om dem i chattrummen som hemma, så det är ju ett alternativ. Så bli inte oroliga om djuren är borta en dag när ni kommer dit, jag har inte raderat dem, var lugna, men jag kanske vill ta en paus från allt ståhej där hemma i mitt rum på MSP. Vill bara förvarna om att det kan hända, för att, så gott det går, undvika att bli bombarderad med frågor när och om jag gör det. För det är inte heller det roligaste kan jag säga. Jag har nu blivit lite känd eller vad man ska säga, på MSP alltså, och ibland händer det att jag har ca 10 nya meddelanden när jag loggar in, trots att jag var inloggad dagen innan, och det är väldigt jobbigt att gå igenom och svara på frågor som jag redan svarat på ca 100 ggr innan…