Hej på er alla! Vad tycker ni om det nya temat? Eller det kommer ju ett nytt tema på torsdag skulle jag tro men ändå. Jag tycker faktiskt om det här temat mycket, det är nog för att jag tycker om havet. Det är vackert på något sätt. Men det var ett tag sedan som det var något tema som jag gillade och köpte av. Jag blev glad när jag såg vad det fanns för kläder för några dagar sedan när jag loggade in. Men de har gjort om mycket på MSP nu så jag känner mig lite förvirrad ibland. När jag ska se min profil så kommer jag till byta kläder, osv.. Men en bra sak är ju att man kan ha 3 bästa vänner nu. Inte för att jag har något behov av att ha det men en del andra blev glada. Förstår inte riktigt poängen med att ha flick /pojkvän eller bästis på MSP. Det är en sak om man känner den irl men annars, man känner dem inte så varför låtsas som att man är bästa vänner? Nu ska jag inte förstöra nöjet för alla er som vill ha det men det är vad jag tycker. Det kanske kan få er att förstå att det inte spelar någon roll hur många gånger ni tjatar om att bli ihop eller bästis, för jag säger nej bara så att ni vet det.