Jag kände att jag bara måste skriva någonting nu, det var ju några dagar sedan. Och jag vill bara säga att jag finns här, även om jag inte skriver någonting så är jag här nästan hela tiden. Försöker just nu lägga upp bilder på vårblommor på min andra blogg blommaoblad.wordpress.com men det verkar inte gå så bra. Jag är ledsen att jag inte skriver så mycket på den här bloggen, men jag har just nu fullt upp med den andra som sagt. Ska dock försöka så gott det går att vara mer aktiv på den här bloggen, men jag tillbringar inte all min tid framför datorn och den mesta tiden vid datorn går åt till att fixa till allt krångel med mina bilder. Det har till och med gjort så att jag inte hunnit vara på MSP någonting idag heller, fast det beror nog inte bara på det. Jag har ingen större lust för det, fast jag ska nog ta en sväng till mina boonies, jag tror att de behöver mig nu. Fast nu upptäckte jag just att det gick som jag ville med bilderna, så de kanske kommer upp framåt kvällen. Eller senare ikväll kanske jag ska säga. Så kolla blommaoblad om du vill se bilderna på vårblommorna, och inte bara dem förstås, utan en hel del andra fina bilder, och fler kommer det bli! Men nu ska jag strax gå och sova, så god natt på er alla och sov gott!🙂