Hej hej! Har inte kunnat vara inne så mycket på MSP idag, för att det har gått helt otroligt seeeeeegt! Särskilt på kvällen, då kunde jag nästan inte komma in till mitt rum, och det var helt omöjligt att spela spel. Tycker nog att MSP borde kunna göra lite för att det ska gå liiite snabbare i alla fall. Inte minst för oss som är VIP, vi har ju faktist betalat en hel del, så lite bättre borde vi kunna få. Inte för att ni andra som inte är VIP ska få det sämre, ni ska ju också få det bra, men man tycker ju att man förtjänar en lite snabbare sida, när man hjälpt till så att MSP kan fortsätta. För jag tror att om ingen skulle köpa VIP så skulle sidan få svårare att fortsätta som nu och utveckla MSP mer och mer. Jag tror också att lite av den här ”segheten” i rummet beror på att det är fullt med folk där ganska ofta. Visst är det kul att de gillar mitt rum, men det är jobbigt när man inte kan göra det man tänkte göra. Härom dan gick det inte ens att tvätta mina djur, så segt gick det! Det tog nästan en timme att mata och tvätta alla då, för det var så segt. Så om jag inte är inne så mycket på MSP de här dagarna så vet ni vad det beror på. Hörs sen!