Tjenare! Nu har jag ändrat om lite i mitt rum igen, tyckte att det behövdes. Ni som har varit där de senaste dagarna har kanske märkt att det var väldigt många boonies i vardagsrummet, men bara en i partyrummet. Men nu är det fixat, och jag har gjort så att det är ungefär lika många i varje rum. Dock kom inte mina ”special-boonies” med, de som man får med när man köper ett år VIP eller 50.000 sc. De får jag sätta in i rummet imorgon eller om några timmar. Det beror väl lite på hur man räknar. Jag skulle kunna säga senare idag, men klockan är just nu ca 02.00 svensk tid, och jag räknar det fortfarande som fredag. Först när jag gått och lagt mig, sovit några timmar, och vaknat igen känns det som lördag för mig. Fråga mig inte varför jag är uppe så här sent, det bara blev så. Sitter väl helt enkelt och väntar på att mamma ska komma in och säga att jag måste gå och lägga mig, för jag gör det då inte frivilligt just nu. Men nog pratat om det nu. Imorgon kanske jag kommer skriva om en sak som flera har frågat om, nämligen hur man byter färg på texten i artbooks. För er som läser det här blir det nog senare idag, men för mig blir det imorgon. Så håll utkik om ni vill veta hur man gör!