Hejsan! Vad har ni haft för er en dag som denna? Själv har jag varit på MSP mest hela dagen. Ibland när jag sitter och spelar så börjar jag fundera på en del saker. T.ex. vad är det som gör det roligt? Vad är bra med MSP? Och vad är det som är mindre bra? Idag var en sån dag, och det jag kom fram till var, att det finns fler bra än dåliga saker. Det är många saker som gör det roligt, själv tycker jag t.ex. om mina boonies, det är kul att ha ett (eller flera) husdjur som växer och mår bra, men som man ändå måste ta hand om. Det är också bra att det är hyfsat lätt att samla de sc man behöver, men man måste ändå jobba lite för pengarna. Att ha ett rum med saker och djur som man kan möblera om helt fritt i är kul, men det är ju dock inte så bra att vissa saker försvinner ur rummet. Men det kan man stå ut med. Det som jag uppfattar som minst bra på MSP, är nog hur vissa beter sig. Jag är inte så förtjust i de som gör looks av andra, och döper dem till ”ful” eller ”köp nya kläder” eller liknande. Och jag gillar inte heller att vissa säger att man är taskig eller oschyst bara för att man inte ger en present. Jag tycker, att man ska inte uttala sig om hur andra personer är, innan man lärt känna dem ordentligt. Men nej, nu ska vi inte vara så negativa här! Kort sagt så tycker jag att MSP är en utmärkt sida, med undantag för vissa detaljer, som bara märks lite grann ibland. Så ni som läser bloggen och som inte har MSP, ett tips till er är att skaffa er en användare, för det är jätteskoj! Som ni kanske vet så heter jag Badbollen där. Jag hoppas vi ses på MSP någon gång!